Thursday, September 06, 2007

Muutoksen tuomia sopeutumisvaikeuksia?

Olen nyt viikolla saanut kiinni tuosta epämääräisestä olosta, joka minulla oli viikonloppuna. En aluksi pystynyt näkemään, mistä on kyse, mutta asiaa ajateltuani olen oivaltanut ainakin jotain. Minullehan on tapahtunut poikkeuksellisen paljon asioita tässä ihan viime aikoina!

Eihän siitä ole kauaakaan, kun valitin päivieni toistuvan samanlaisina. No, nyt olen saanut vaihtelua, mikä on ollut mukavaa. Samalla kuitenkin kaikki mukavakin tapahtunut tuntuu erilaiselta kuin aiempi tasainen arki ja samanlaisena toistuvat päivät. Se on ollut jotenkin raskasta kuitenkin. Se on saanut minut pohtimaan asioita enemmän, jännittämään ja stressaamaankin. Vaikka en koekaan pohtineeni tuota kaikkea uutta hereillä ollessani, jotenkin tuo kaikki tulee uniini, jotka ovat katkonaisia ja vilkkaita.

On jotenkin mielenkiintoista, miten uusia asioita on nyt sitten rynninyt samaan aikaan ihan kaikilla rintamilla; töissä, vapaa-ajalla ja ihmissuhteissa. Niin paljon kuin olen toivonutkin jotain uutta edes jollekin elämänalueelleni, niin tämä tuntuu jo melkein liiankin paljolta. Yllättävää, miten asiat voivatkin mennä. Toivottavasti jaksan sinnitellä tämän väsymyksen yli.

Olen toiveikas sen suhteen, että näistä uusista asioista edes jotkin ovat sellaisia, jotka jäävät piristämään päiviäni pidemmäksikin aikaa. Saas nähdä :)

No comments: