Sunday, May 27, 2018

Onnistuminen töissä

Töissä on hieman tasoittunut siitä, mitä alussa oli. Alussahan minulla oli runsaasti stressiä ja ahdistusta erityisesti kaikesta sellaisesta, mitä en osaa. Ja valitettavasti sitä, mitä en osaa, on ollut työtehtävien muodossa tarjolla runsaasti. Jos positiivista tästä etsii, niin olen "saanut" hyviä oppimistilaisuuksia. Positiivista on ainakin se, että olen oppinut ja opin koko ajan lisää uutta, mutta hyvää myös se, että välillä on ihan tasaisia päiviä sellaisten hommien parissa, jotka osaan.

Minulla oli eräs uusi työjuttu noin viikko sitten. Stressasin sitä etukäteen ihan hulluna ja en tiennyt, miten selviäisin. Tuntui, että valmistautuminenkin jäi liian heikoksi, vaikka käytin siihen niin paljon aikaa, että sekin alkoi stressata. Tuo yksi juttu täytti elämäni jonkin aikaa turhan paljon.

Minä onnistuin! Minulle olisi riittänyt, että tuo työjuttu olisi mennyt ok ja valituksia ei olisi tullut, mutta minä jopa sain hyvää palautetta! Hyvin meni! Olen ollut tosi iloinen tästä asiasta nyt tuosta lähtien. On aivan mahtavaa onnistua työelämässäkin, kun viime vuodet ovat olleet enemmänkin hankalia ja itsetuntoa lannistavia (erityisesti työttömyys). Jipiijipii on kiva saada hyvää palautetta :)

Nyt on kesän myötä töissä tulossa rauhallisempi jakso. Lisäksi minulla on myös lomaa, joten olen nyt oikein hyvillä fiiliksillä (muutama viikko ekaan lomajaksoon!). Talvi stresseineen on takana ja nyt voi ottaa rennommin. Huh :)

Ihania kesäpäiviä :)

5 comments:

Kiki said...

Kiva kuulla, että sulla menee paremmin! Ja kesälomakin tulossa. :)

Nan said...

Juu, kiva :) Varsinkin loma on kiva asia :D Ihanaa kesän jatkoa sinulle!

Anonymous said...

Samoja fiiliksiä on ollut kuin sinulla.
Kuulisin sinusta ...
Marjukka

Anonymous said...

Ok

Nan said...

Huh, on ollut liian pitkä tauko täällä! Kiirettä on ollut, palaan asiaan pian :)