Monday, April 27, 2009

Ulkoilua!

Kyllä ulkoilu on ihmiselle luontaista (minulle ainakin)! Olin viikonloppuna ulkona enemmän kuin toviin ja se teki kyllä hyvää. Lisäksi minulla oli tositositosi mukavaa, kun ulkoiluun, luontoon ja herkulliseen ruokaan yhdistyi vieläpä hyvä seura. Olisinko voinut enemmän vaatia? No, en!

Olen aiemminkin tunnistanut itsessäni ulkoilmaihmisen: minä voin oikeasti paljon paremmin, jos voin touhuta jotain ulkona sen sijaan, että istun sisällä päivänvalon ulottumattomissa päivät pitkät. Harmi, että normaalielämässäni ulkoilu on luksusta ja sisällä harmaantuminen ja happamoituminen arkea.

Olin ihan uskomattoman väsynyt pitkän ulkoilupäivän jälkeen, mikä on kai ihanan tervettä ja normaalia. Uni on maittanut ja ollut hyvälaatuista. Täytyy tosin sanoa, että olen vieläkin väsynyt ja kropassani on reippailun jälkituntemukset, mutta eiköhän oloni pian tasoitu. Siispä seuraavaa ulkoiluhetkeä odotellessa :)

2 comments:

Hehkuvainen said...

Onpa hienoa että olet päässyt nauttimaan ulkoilusta :). Toivottavasti latauduit siihen malliin että kuluva viikko sujuu energisesti ja mukavasti ^_^.

Nan said...

Juu, viikonloppu teki kyllä ihmeitä :) Noin hyvät kokemukset kantaa kyllä yllättävän pitkälle. Hyvää viikon jatkoa sinullekin! :)