Sunday, February 14, 2010

Kutiseva pipo - viikko 41

Tällä kertaa en ole juuri jaksanut paneutua siihen, mitä romuprojektipoistoja minulla olisi. Olen ollut edelleenkin väsynyt aika omituisella tavalla, vaikka lepo hyvää tekeekin. Tämä on omituista aikaa, ehkä jonain päivänä huomaan tämän olleen jotenkin merkityksellinen.

Löysin kuitenkin varsin helposti pipon ja kaulahuivin, joista voin luopua. Huivejahan minulla on muutenkin liikaa ja pipo oli helppo valita sen vuoksi, kun se kutisee. Siinä taitaa olla materiaalina villaa ja jotain muuta, mutta en kerta kaikkiaan voi sitä pitää - muutaman kerran olen kokeillut ja en pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin kutinaa ja raapimista. Ihan hullua.

Olen aina ollut tosi tarkka sen suhteen, mitä materiaalia piponi ovat. Tämä kuitenkin pääsi jotenkin yllättämään, vaikka tiesinkin villan olevan ongelmallinen. No, kyllähän minulla pipoja riittää, joten menköön tämä sitten jollekin toiselle.

--
Hyvänä asiana tällä kertaa mainittakoon tämä ihana talvi! Edelleen on pakkasta ja lumi koristaa maiseman upeasti. Minä nautin. Lisäksi kun saan nyt levätä rauhassa, niin on oikeastaan varsin kiva olla.

No comments: