Sunday, April 18, 2010

Vaatteet pois kellarista! - viikko 50

Olen päättänyt, että en enää säilytä arkisia vaatteitani varastossa. Tuntuu nimittäin hullulta se, että tietyt vaatteet lojuvat siellä laatikoissaan - vuodesta toiseen. Kuvittelen oikeasti, että jonain päivänä vielä miellyn niihin, mutta niin ei näytä tapahtuneen. Olen esimerkiksi odottanut tykästyväni uudelleen johonkin tiettyyn väriin, vaikka tiedän, että kyseinen väri ei sovi minulle yhtään. Hullua. Toisaaltahan kyse on siitä, että ei hyvää kannata poiskaan heittää... mutta sentään jotain rajaa siinäkin!

Kaivelin nyt siis varastoani ja löysin sieltä neljä neuletta, jotka saavat luvan lähteä. Ne olkoon siis tämän viikon romuprojektipoistoni + kaksi poistoa parista hankinnastani. Jahka olen käynyt varastoni vaatteet läpi, jätän sinne ainoastaan jotain erikoisvaatteita, kuten ehkä takkeja, työhaalarit (joo-o, minulla on sellaiset, vaikka en ole niitä koskaan pitänyt!), jotain kenkiä, juhlavaatteita (hyvin pakattuina) yms. Mutta jatkossa siellä siis EI ole t-paitoja tai neuleita.

Myönnän kyllä joskus kaivanneeni jotain poisheittämääni, mutta harvinaista se on kyllä ollut... onneksi.

No comments: