Monday, September 17, 2007

Väsyttää ja surettaa

Olen valtavan väsynyt ja turhautunut. Väsymys on ihan kyllä unen puutteestakin johtuvaa, mutta myös ihan yleistä väsymystä elämiseen. Onhan noita hyviä päiviä tullut vastaan (viime aikoina aika paljonkin), mutta on vain tiettyjä asioita, joita en enää jaksaisi. Olen turhautunut elämääni. En tiedä, miten voisin muuttaa asioita, ja että onko minulla edes voimia yrittää mitään.

En kai "saisi" valittaa ja nurista, kun onhan elämäni ollut viime aikoina varsin sosiaalista verrattuna viime kuukausiin keskimäärin. Olen tuosta sosiaalisuudesta ihan valtavan iloinen; on todella mukavaa tavata ihania ihmisiä. Olen saanut heiltä paljon iloa ja uutta ajateltavaa. Olen oikeasti kiitollinen.

Silti olen kurja ja valitan. Tämähän on oma elämäni ja jos en ole siihen tyytyväinen, niin kai se on ihan oikeutettua. Toivottavasti huomenna on parempi päivä.

2 comments:

Anonymous said...

Ajattelen niin, että huominen voi aina olla parempi kuin tämä päivä. Ei mitään käsikirjoitusta ole olemassa. Siksi on jotenkin jännä varautua yllätyksiin, joita huominen voi tuoda tullessaan. Joskus pienet ajattelutavan muutokset voi parantaa oloa kummasti. Jos ei huomenna tule uutta, niin huomenna on taas edessä uusi odotus. =) Tsemppiä sinulle!

Nan said...

Kiitos tsemppauksesta :) Iltaa kohti oloni on pikkaisen parantunut, mutta kyllä tuo turhautuminen nostaa välillä päätään.

Olen aina ollut aika optimistinen ja ajattelen hieman samoin kuin sinäkin: huominen voi tuoda jotain uutta. Masentuneena siihen on vain välillä vaikea uskoa. Yritän silti.