Friday, November 02, 2007

Perjantai-illan huumaa

Vietän perjantai-iltaa yksin kotona, mutta se tuntuu juuri nyt todella hyvältä; olen taas nimittäin sortunut liikaan tekemiseen ja suorittamiseen viime aikoina. Sosiaalista elämääkin on ollut paljon, ja se on ollut samaan aikaan sekä todella mukavaa että väsyttävää. Tällainen tekeminen ja taukojen pitämättömyys ei ole minulle hyväksi, mutta näköjään tarvitsisin jonkun, joka käskisi minut illalla sohvan pohjalle, jotta todella osaisin ja muistaisin ottaa rennosti. En vieläkään itse osaa ottaa riittävän usein hetkiä, jolloin minulla olisi rentoa aikaa vain itselleni.

Olen myös taas nukkunut huonosti jo useamman yön. Sekin alkaa painaa, mutta onneksi on viikonloppu, joka toivottavasti tarjoaa mahdollisuuden riittävään uneen ja lepoon. En vain käsitä sitä, että miten ihan pienetkin asiat voivat työntää minut niin pois raiteiltani, että nukkumisesta ei tule mitään. Tällainen herkkyys on todella rasittavaa; tämä tekee sen, että nukkumiseni kulkee tasaisessa rytmissä, jolloin välillä nukutaan hyvin ja välillä huonosti. En ymmärrä, miksi nukkuminen on niin vaikeaa.

Kehu 5: olen jaksanut liikkua melko ahkerasti siitä huolimatta, että olen ollut väsynyt ja kiireinenkin. Liikkuminen on tehnyt hyvää minulle.

No comments: