Wednesday, July 22, 2009

Vaatepinot ojennuksessa - viikko 12

Olen saanut vaatekaappini järjestykseen. Poistoja sieltä löytyi muutama pussillinen, mikä tuntuu aivan käsittämättömältä: kaappi on edelleen varsin täysi, vaikka joko kierrätykseen tai varastoon on menossa useampikin pussillinen vaatetta. Huh, ja silti minusta tuntuu, että minulla ei ole juuri oikeanlaisia vaatteita, vaan lähinnä tylsiä peruspaitoja ja tavalla tai toisella tylsiä JA epäkäytännöllisiä housuja. Kai nykyään asiat on vain jo niin hyvin, että vaatteistaan saa järjestettyä itselleen hetkettäin elämää suuremman ongelman ;)

Laskeskelin viime viikon hankintojani, joita ovat maustepurkit. Minulla on pusseissa hankittuja mausteita, joita ei siis saa valmiiksi maustepurkeissa. Olen yrittänyt jo pidempään löytää söpöjä maustepurkkeja niille, usein käyttämilleni mausteille, mutta eipä löydy! Voisi kuvitella, että jostain kaupasta löytyisi pieniä purkkeja, mutta ei. Siispä ostin 4 pientä kelvollista purnukkaa, mutta kauniiksi niitä ei voi sanoa. Käytännöllisyydestä en osaa vielä sanoa.

Vaatepinojeni suoristumisen kunniaksi luovun tällä viikolla viidestä neuleesta ja yhdestä t-paidasta. Minä olen neuleihminen (viluisena pidän niistä), joten niitä on kertynyt, mutta harvemmin löydän sellaisia neuleita, joista oikeasti pidän. Usein jonkin aikaa pidettyäni jotain neuletta totean sen jotenkin huonoksi: omituisen malliseksi, liian säkkimäiseksi, kutisevaksi tai jotenkin muuten itselleni epäsopivaksi. Lisäksi minusta useimmat näkemäni (käyn harvoin vaatekaupoissa) neuleet ovat ihan luokattoman rumia.

No comments: