Tuesday, March 09, 2010

Toteutuneita toiveita

Ainaisen valituksen sijaan minun on näin välillä todettava, että hyviäkin asioita tapahtuu! Voisi kai sanoa, että pitää varoa, mitä toivoo, kun ne toiveet voivat joskus toteutuakin :)

Pieni ilonaihe oli jo täällä mainitsemani hameen löytäminen. Suurempi ilo on ollut se, että olen saanut kaipaamani hengähdystauon. Toivoin sitä pitkään ja vasta nyt olen ymmärtänyt, että toiveenihan toteutui! Ja tauko on kaiken lisäksi tehnyt minulle tosi hyvää.

Kolmas toteutunut toiveeni liittyy harrastukseeni. Olen jo pitkään toivonut erästä asiaa ja nyt se oikeastaan toteutui, melkein huomaamattani! Asiat vain kulkivat oikeaan suuntaan, taas kerran jotenkin luonnollisesti ja väkisin vääntämättä, ja huomasin tehneeni oikeita valintoja. Nyt voin olla tyytyväinen :)

Kyllä minulla on asioita, joita tiedän palavasti haluavani, mutta en yleensä osaa ottaa ensimmäistä askelta tavoitteitani kohti. Jumiudun paikalleni jotenkin hädissäni ja ahdistuneena, suuntaviivat kadottaneena. Mitä kauemmin jumitan ikävässä tilanteessa, sitä huonompi olo minulle tulee.

Olen edelleen tosi jumissa, mutta on upeaa nähdä, että olen onnistunut edes joissain itselleni tärkeissä asioissa! Suurin möykky on tosin vielä edessä, en nimittäin tiedä yhtään, miten alkaisin sietää työelämää paremmin saati että mitä minä ylipäätään voisin loppuelämäni töiden suhteen tehdä... mutta nyt toistaiseksi iloitsen näistä pienistäsuurista askelista!

No comments: