Tuesday, May 29, 2007

Ideoita ja rohkeuden puutetta

En tiedä, onko syy kesä vai mikä, mutta olen saanut viime aikoina jokusen ihan hyvän idean. Olen keksinyt jotain piristämään kesäviikonloppuja. Mielessä on myös suurempi asia, jonka voisin toteuttaa muutaman kuukauden päästä: tuo tarjoaisi jotain mukavaa odotettavaa. Lisäksi olen keksinyt muutamia pienempiä juttuja piristämään arkea.

Nämä ideat varmaankin kertovat siitä, että voin paremmin. Toivottavasti saisin pidettyä kiinni tästä uudesta energiasta, jonka olen saanut, ja sen avulla saisin tehtyä mukavia asioita, jotka piristäisivät vielä lisää ja toisivat energiaa.

Tarvitsisin vain roimasti rohkeutta, voimaa ja päättäväisyyttä toteuttaa nämä ideani. Tiedän, että minulla on kaikkia noita, jos haluan... mutta nuo ovat sellaisia ominaisuuksia minussa, joita en ole käyttänyt viime vuosina paljoakaan. Rohkeuden ja sisäisen voimani olen pitänyt vakan alla; olen esittänyt mukautuvaa ja harmitonta, en itseäni. En ole osannut oikein tehdä mitään päättäväisesti, vaan olen harhaillut elämänpolullani sinne ja tänne vailla selkeää suuntaa. Nyt olisi oiva tilaisuus olla oma itseni ja löytää rohkeuteni. Ensimmäisen askeleen ottaminen tällä tiellä on vain niin pelottavaa...

Ajatukseni näistä ideoistani saavat minut hymyilemään. Minulla on elämässä mielenkiintoisia asioita ihan käden ulottuvilla. Yletyn kyllä, jos kurkotan... Haluan ylettyä... Pelottaa... mutta haluan! Ja teen?!

No comments: